Praktyki studenckie
Dokumenty
Pliki do pobrania
-
Regulamin praktyk (od roku akademickiego 2019/2020) [ .docx ]
-
Podanie do pełnomocnika dziekana ds. praktyk studenckich [ .doc ]
-
Załącznik nr 1 do UMOWY O PRZYJĘCIE NA STUDENCKIE PRAKTYKI ZAWODOWE (dot. Kierunku zarządzanie) [ .docx ]
-
Program praktyk Zarządzanie - uchwała Rady Wydziału z dnia 15.01.2020 r. [ .docx ]
-
Program praktyk Dziennikarstwo i Ks - uchwała Rady Wydziału z dnia 15.01.2020 r. [ .docx ]
-
Program praktyk IiE - uchwała Rady Wydziału z dnia 15.01.2020 r. [ .docx ]
-
Program praktyk FiR - uchwała Rady Wydziału z dnia 15.01.2020 r. [ .docx ]
-
Program praktyk OPFiT - uchwała Rady Wydziału z dnia 15.01.2020 r. [ .docx ]
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich dla kierunku Zarządzanie dr Katarzyna Kucab-Bąk (dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych)
dr Katarzyna Kucab-Bąk
Dane kontaktowe: kkucab-bak@uafm.edu.pl
Dyżury stacjonarne (D216) oraz zdalne (Ms Teams) w semestrze zimowym 2025/2026:
Dyżury online:
17.11.2025 r. godz. 10.40-11.30
01.12.2025 r. godz. 10.40-11.30
09.01.2026 r. godz. 15.50-16.30
Dyżury stacjonarne:
06.11.2025 r. godz. 13.30-14.20
14.11.2025 r. godz. 13.00-14.00
23.11.2025 r. godz. 14.20-15.00
27.11.2025 r. godz. 13.30-14.20
04.12.2025 r. godz. 13.30-14.20
15.01.2026 r. godz. 16.40-17.30
29.01.2026 r. godz. 14.50-15.30
06.02.2026 r. godz. 16.40-17.30
07.02.2026 r. godz. 14.30-15.30
Dyżury online będą się odbywać w zespole MS Teams:
Link do dyżurów online:
kod:jmhvdum
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich na Wydziale Zarządzania, Mediów i Technologii - dr Jarosław Grzybczak
Pełnomocnik dla kierunków studiów:
> Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
> Finanse i rachunkowość
> Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej
> Informatyka i ekonometria
> Media mastering
dr Jarosław Grzybczak
Dane kontaktowe: jgrzybczak@uafm.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2025/2026 - stacjonarnie, bud. D, pok. 217
-8.10.2025 r., g.12.15-13.00
-15.10.2025 r., g.12.15-13.00
-24.10.2025 r., g.16.00-16.45
-12.11.2025 r., g.12.15-13.00
-19.11.2025 r., g.12.15-13.00
-28.11.2025 r., g.16-16.45
-3.12.2025 r., g.12.15-13.00
-10.12.2025 r., g.12.15-13.00
-19.12.2025 r., g.16-16.45
-9.01.2026 r., g.16-16.45
-15.01.2026 r., g.12.15-13.00
-22.01.2026 r., g.12.15-13.00
-11.02.2026 r., g.12.15-13.00
-18.02.2026 r., g. 12.15-13.00
-27.02.2025 r., g. 16-16.45